سنو رشد رو چند هفتگی میرین خانوما ؟

۷ پاسخ

من ۳۰هفته باید برم

واسه من ۳۲ هفته نوشته دکترم

۲۹ هفته رفتم باز ۳۳ هفته نوبت دارم

من ۳۰ رفتم

۲۸ هفته تا۳۲ هفته خوبه میگن

۲۸رفتم
۳۲هفته
بعدیم ۱۵فروردین باید برم

از۲۶فک‌کنم هست تا۳۰یا۳۴هفته

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان 💙سیدحیدر💙 مامان 💙سیدحیدر💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی