۶ پاسخ

سلام گلم تایپ اخرت که پاک کردی میشه بگی برام جالب بود ولی الان دیدمش

ازمایش قند دکتر امروز بمن گفت ۲۴ تا ۲۶ هفته
سونو وزن هم ۲۹ هفته

سونو رشد ۲۸تا ۳۲ هفته ک بهترین زمانش ۳۲ هفته ست
قند هم ۲۴تا ۲۸ هفته فرصت داری

برای قند هم گفتم گلوکز نمیدم نمیتونم گفت قند ناشتا بده

من الان 28هفتمه .برام دکتر نوشته هنوز نرفتم .فک کنم 30هفته خوب باشه

سونو رشد از ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته وقت هست
ازمایش قند هم از ۲۴ هفته تا ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان 💙سیدحیدر💙 مامان 💙سیدحیدر💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙mahva🩷mahyar مامان 💙mahva🩷mahyar روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علیسان ومهدیار مامان علیسان ومهدیار ۸ ماهگی
مامان جوجه💕🥹 مامان جوجه💕🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی