۴ پاسخ

به نظرم نهایتا شیشه۲۶۰دیگه ، بیشتر استفاده نمیشه

من که هنوز نو ۹۰میل موندم اونم فقط تو خوااااااتب😭😭😭😭😭😭😭

منکه حتی از 180 هم فکر نمیکنم بچه بتونه تو یه وعده بیشتر بخوره

چه برندی میگیری؟شیشه پسر من ۲۶۰هست

سوال های مرتبط