۴ پاسخ

بهتره الان بپرسی کسی هست قرص اعصاب نخوره !همه میخوریم خواهر

من قبل از بارداری می‌خوردم
متاسفانه زود عصبی میشم همش جیغ داد میکردم
و همش به خودکشی اینا فکر میکردم

منم میخورم

بله من میخورم . اس سیتالوپرام

سوال های مرتبط