من هستم و مشکلم اینه زیادی صاف و ساده ام... رو بازی میکنم، اما اطرافم پر از آدم دورو هست ... واس همیننمیتونم ادامه بدم باهاشون
من ازهمه بدم میاد چون باطن آدمارو تشخیص میدم
من هستم هیچ دوستی هم ندارم با کسی هم حال نمیکنم چون مشکل من نیستم اونان خیلی ها میبینی دو رو هستن من یک رو هستم اهل کلک و زیرابی و دورویی نیستم اهل باج کردن طرف پیاده کردنش نیستم دنبال زرنگ بازی نیستم بعضی ها میبینی برای یک ابمیوه ک تو بخری یا اون زرنگ بازی در میارن یا مدام میام خونت تا تو میخای بری بهونه میارن براشون کادو تولد میگیری تولدت و ب روشونم نمیارن واقعا چرا باید با اینجور ادمایی رفت و امد کرد ترجیحم تنهاییه
منم احساس میکنم دور و برم داره خالی میشه از آدما
ولی واقعا مشکل از من نیست برا همه جونمو هم میذارم ولی وقتی میبینم اونا برام زیر و رو میکشن منم کامل حذفش میکنم
منم وقتی یه روز وارد جمع میشم باید دو روز تنها باشم خلوت کنم... حوصله ادما رو ندارم... دلم میخاد تو حریم امن خودم باشم... ابنم ک میرم بخاطر بچس
من ک نه
من دوست دارم چندتایی یا با فامیل رفت وآمد میکنم اما چون از دروغ دو رویی و خبرچینی خوشم نمیاد باهاشون زیاد صحبت و وارد عمق ماجرا نمیشم
مثلا هست جاریم یا خواهرشوهر
یا مثلا دوستم از کسی صحبت میکنه زیاااد اما من فقط گوش میدم تایید ورد نمیکنم حرف هم نمیزنم چون خودم تحت هیچ شرایطی حرفی رو کسی پیشم بزنه اصلا جایی نمیبرم بگم اما میدونم اونا ده تا میزارن روی حرف میرن میگن یا کلا صاف و صادق نیست جلوت ی جور پشتت یه جور دیگه ن برای همین سعی میکنم بیشتر با همسرم و دحترم ونهایت خواهرای خودم وزن برادرمدر ارتباط باشم اینا تقریبا اخلاقشون مث خودم
بقیه اطرافیان ن من نمیتونم نقش بازی کنم یعنی بدم میاد اما میبینم اطرافیان چطور نقش بازی میکنن
منننننننن زودرنجم گاهی تو مغزم از همه متنفر میشم ولی بخاطر دخترم تو جمع خانوادگیم میرم تو لحظه حال باهاشون خوبم
مثلا یه هفته میرم خونه بابام حد اقل دو روز باید تنها باشم
من اخلاقم اوکیه فقط مشکلی ک دارم درونگرام.تو جمع انرژیم تموم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.