شهراتون امن و امانه؟
پوشک
گهواره
شیر

۱۰ پاسخ

ما که چند روز همش مسکونی میزنه لعنت بهش توکل کردیم به خدا دیگه کاری ازمون بر نمیاد

گه گاهی ی صداهای میاد

کرمانشاهو حداقل روزی یه بار مورد عنایت قرار میده

دیشب ما زبر رگبار بودیم😭

من از تهران میام پیش مادرم اینا کرج اما امروز دو سه تا زدن ، مهیب ام بود

انزلی اره امن امانه

نه جنگنده میاد میچرخه جونم بالا میاد

بد نیس دیروز چند باری زد امروز نشنیدم

چن روزیه اره خبری نیس🤦🏻‍♀️

بللللله

سوال های مرتبط

مامان ایلیا آدلیا👶🐣 مامان ایلیا آدلیا👶🐣 ۱۰ ماهگی