ما که چند روز همش مسکونی میزنه لعنت بهش توکل کردیم به خدا دیگه کاری ازمون بر نمیاد
گه گاهی ی صداهای میاد
کرمانشاهو حداقل روزی یه بار مورد عنایت قرار میده
دیشب ما زبر رگبار بودیم😭
من از تهران میام پیش مادرم اینا کرج اما امروز دو سه تا زدن ، مهیب ام بود
انزلی اره امن امانه
نه جنگنده میاد میچرخه جونم بالا میاد
بد نیس دیروز چند باری زد امروز نشنیدم
چن روزیه اره خبری نیس🤦🏻♀️
بللللله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.