۶ پاسخ

بزار اول جنسیت معلوم بشه بعد

۵ ماهگی به بعد برو
اللن زوده
عجله نکن

خیلی زوده گلم صبر کن بعد انومالی

خیلی زوده عزیزم

بنظرم صبر کن

از الان زود نیس؟؟

سوال های مرتبط

مامان نخود🥹 مامان نخود🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بچه جون🩷💫 مامان بچه جون🩷💫 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیانا جون🍼👶🩷 مامان لیانا جون🍼👶🩷 ۱ ماهگی