۴ پاسخ

شاید سیر نمیشه که گریه میکنه

بعد تا وقتی آروغشو نمیگرفتم همچنان شیر میخواست و گریه میکرد آروغ که میزد خوب میشد
ولی یه مدت بیشتر کردم وقتی سیر میشد دیگه گریه نمیکرد

پسر منم همون بود کم کم شیرو زیاد کردم چون دکترش گفت به حدی بخوره که ته شیشه یکم بمونه مشخص میشه سیر شده یا نه

چند سی سی بهش شیر میدي؟!

سوال های مرتبط