۴ پاسخ

چرا عجله داری بچه وقتش که برسه یک ساعتم بیشتر اونجا نمیمونه و زایمان میکنی تا ۴۱ هفته و یکی دو روز هم طبیعی امکان داره طول بکشه چون بستگی داره لقاح کی شده باشه این تاریخ از اولین روز قاعدگیه پس دو هفته ی اول کلا کنسله

منم شدم ۳۹هفته و۶روزخبری ازدرد نیس

منم رفتم تو ماه ۱۰ ولی هنوز خبری نیست خسته شدم بسکه خودشو قلمبه میکنه یه طرف

شیاف گل مغربی شبا
تحریک نوک سینه هر یک ساعت ۵ دقیقه زمانش رو دقت کن کمتر بیشتر نباشه
حالت چمپاته راه برو

سوال های مرتبط