۵ پاسخ

ما بافت بودیم شیشه ها هم لرزیدن

انفجار بود وبشدت زیاد،اما میگن نبود.
خدا میدونه و بس

صدای ۲انفجار اومد اما گفتن جایی برخورد نکرده حتما موشک ها از سمت خودمون بوده شلیک شده

مثل صدای انفجار بود ولی میگن هیچ انفجاری انجام نشده
ماهم دیدیم که یه موشک از سمت خودمون بلند شد بازم نمیدونیم چی به چیه

چی بود به ما هم بگین

سوال های مرتبط