آره حتما برو به حرف کسی که میگه نرو گوش نده من تجربه دارم که میگم
برو مکمل هاتو بگیر مصرف کن باید ها و نباید هارو در بارداری بهت میگه
اره عزیزم برو حتما چون برات ازمایش مینویسه و دارو میده و خودش تشخیص میده کی بری سونو قلب تاریخ میزنه برات
هرچی زودتر زیر نظر پزشک باشی خیلی بهتره
بتا دادی
اول باید آزمایش بتا بدی بعد با آزمایشت برو دکتر
بزار ۸ هفته برو که یکباره صدا قلب نینی هم برات بزارن
سلام. اره بابد بری زیرنظرش
نه بزار هفت هفته شدی برو که سونو قلب هم بدی
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.