منم تو هفته ی تو بودم ک فهمیدم باردارم رفتم دکترزنان وزایمان،ن عزیزم دیر نکردی
برو دکتر زنان برات ازمایش بتا و شاید چکاپ بنویسه حتی بفرستت سونو برای تشکیل قلب
ماما چون بیمه هم بهش تعلق نمیگیره چه ازمایشاتش چه داروها ترجیحا برای زایمان یا کلاس یوگا بگیری بهتره
بهداشت هم بعد اینکه خیالت راحت شد از تشکیل قلب بچه برو چون چرت و پرت زیاد میگن و ادم رو اذیت میکنن
من خودم رفتم دکتر زنان نگران نباش مابقیشو خودش بهت میگه چیکارکنی. مبارکا باشه😚😇
متخصص زنان. فردا اگه بری برات سونو قلب و آزمایشهای چکاپ خودتو مینویسه فعلا. غربالگریا از هفته یازده به بعد شروع میشه
نه نگران نباش نگذشته برو
برو به بهداشت پرونده تشکیل بده
بعد رو دکتر زنان
دكتر زنان بايد بري عزيزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.