۶ پاسخ

دقیقااا منکه شب روز ندارم افسرده شدم

منم هی شب یک ساعت میخوابم بلند میشم خبر را رو میخوونم بعد میخوابم دوباره خیلی خسته شدم افسرده شدم

عزیزم خیلی سخته واقعا من با این که شهرمون ۲ یا ۳ بار صدا اومد همش به یاد هموطن هام بودم میگفتم چقدر سختی میکشن ان شاءالله خدا خودش ختم به خیر کنه و ایران عزیز پیروز بشه

دقیقااااا

مثل منی منم همش تو گوشی هستم

خیلی سخته من تازه برگشتم دیشب نصف عمرم رفت توی جاده سمت راست وچپ رو میزدن

سوال های مرتبط

مامان نلین مامان نلین ۳ سالگی