رفلاکس چطوریه؟ کولیک هم بگید علائمشون چیه

۲ پاسخ

دختر من از دماغش استفراغ میکنه

رفلاکس شیر بالا آوردن و کیپ شدن بینی و خس خس سینه
کولیک بیشتر از سه ساعت گریه و بیقراری، زور زدن مداوم، گریه موقع دفع و شیر خوردن، از خواب پریدن به علت درد و دلپیچه، نفخ و مشکلات گوارشی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی