براااای چی ؟مگه ۵۰ سالتونه یا ژنتیکی از بستگان درجه اولتون این مشکلو داره؟
من بارداری دوممه سنم ۳۴ ،بخاطر سنم نوشت اصلا همنگران نبودم چون میدونستم مشکلی نداشتیم ان تی هم سالم بود.یادت افتاد صلوات بفرست به همسرتم استرس نده
بابا بیخیال .چرا انقدر استرس اخه؟؟
استرس برات خوب نیس تمومدمیشه این دوهفته و دلت شاد میشه نگران نباش
منم سلفری دادم
ولی ذره ای استرس نداشتم
فقط ب فکر تعیین جنسیت بودم🤣🤣
اصلا نگران نباش
بخدا جدی میگم
ازمایش سلفری چیه و چجوریه
عزيزم حق داري خيلي استرس داشته باشي منم مثل وضع تو بودم جواب سلفري خيلي دير اومد داشتم از استرس ميمردم اما خداروشكر همه چي خووب و عالي بود شما هم جوابت حتما خوب و عالي هست توكل به خدا كن
همش برا پوله کل کسو مار منو فرستادن خاهر دختر عمه دایی خاله فقط پوله جریان بچت سالمه
اصلا نگران نباش مامان انبه راست میگه خیلی وقتا بچها سالمن
اون بخاطر حساسیت زیاد دستگاهاس ک دور از جون اگر مشکلی باشه مشخص بشه برای همون میفرستن
ی نذر شیر علی اصغر از دلت رد کن سال دیگه هرتعداد دوسداشتی شیر و کیک بده
نگران نباش عزیزم منم مثل شما بودم خدا روشکر مشکلی نداشت همش دروغه فقط میخوان بازار گرمی کنن
چرا نگرانی مگه آنتی مشکل داش
نگران چی هستی بابا، انشالله ک هیچی نمیشه
من دو هفته ای ک منتظر جواب سلفری بودم خیلی ریلکس بودم، اخرشم خداروشکر پس م صحیح و سالم بود
شما هم نترسید
اكثرا سلامتن عزيزم
نگران نباش به خدا توکل داشته باش . عدد ان تی چند لود
نگران نباش عزیزم ۹۵ درصد مواقع بچه سالمه❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.