عادی منم همینطور بودم شکم نداشتم اون یذره هم که ورم میکرد یه مدت شل میشد انگار نه انگار
اره بابا من الان تازه یکم شکمم مشخصه
واااای دقیقاااا صبحا میگم چرا شکمم کوچیک تره چرا اینجوری چرا اونجوریه مگه نباید بزرگ میشد الان دیدم یکی نوشته تو ۱۵ هفته شکمش شل شده انگار رشدش متوقف شده کلی استرس گرفتم😭😭😭😭چیه این حاملگییییی برا مادر همش استرس
عادیه
اخر شبا شکم داری سفته صبحا کوچیک و شل
منم ی ذرع هم شکم ندارم خیر سرم بچه دومم هست هیچ ب هیچ
هم هفته ایم دقیقا
و این روزا همش استرس الکی دارم هیچ خبری از بچم ندارم
همش غصه الکی که اگه خدایی نکرده ایست قلبی کرده باشه چه خاکی تو سرم بریزم ! بچم سالمه؟ نکنه با فلان حرکتم بچم کاریش بشه !
همش دلهره الکی که بعدشم خودم پشیمون میشم🥺😞
و به قول شما تا انومالی هم کلی روز مونده دق میکنم😫
ببخشید تاریخ زایمانتون کی هست؟
اره طعبیه
شماام چیزی حس نمیکنین؟
منم همینم یکروزا شل میشه یک روزا سفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.