دلم کاچی میخاد الان بخورم خطرداره

۷ پاسخ

مگه قرار نبود ۵ سزارین بشی؟؟؟

نه اتفاقا اگه زایمانت طبیعیه باید بخوری ک زور داشته باشی

بدون زعفران بخور نوش جونت

تنها خطرش زردی بچت هست بچه زرد میشه

بخور من همش میخورم

همین یکی دوهفته تحمل کن😂😂

نه دگ اخراشه بعدم با ی بار طوری نمیشه

سوال های مرتبط

مامان حسین ورضا💙 مامان حسین ورضا💙 ۱۴ ماهگی