سلام عزیزم لکه بینی تون قطع شد و اینکه دکتر بهتون چی داد ؟
من الان لک یا بهتر بگم ترشح قهوه ای دارم میترسم
من از هفته ۵ دارم با شیاف هم قطع نمیشه.متاسفانه هفته پیش سونو گفت قلب تشکیل نشده و رشد جنین احتمالا متوقف شده.شنبه میرم آخرین سونو
من دیدم مال هماتوم بود
الان یک هفته ست ک ادامه داره از این میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.