۱ پاسخ

یه آنتی‌هیستامین برای درمان علائم مرتبط با حساسیت استفاده میشه مثل ابریزش بینی یا خارش یا عطسه

سوال های مرتبط

مامان AmirHadi مامان AmirHadi ۲ سالگی