خانما راسته که میگن اگه تو بارداری یبوست نگیری بعد زایمان میگیری؟

۵ پاسخ

منيزيوم بخور نه قبلش نه بعدش يبوست نميگيري

نه گلم کلا تو بارداری بخصوص ماه اخر امکان داره یبوست بگیری مگر اینکه صد در صد حواست ب تغذیه و ملینها باشه
بعد از زایمانم همه میگیرن بخصوص سزارین چون رحم بالا پایین میشه و دست کاری میشه و مواد بی حسی یا بیهوشی تو روده زیاد میمونه
برای طبیعی هم بخاطر استرس و فشاری ک بهت میاد خواه نا خواه میگیری ولی با مراقبت و ملین میتونی برطرفش کنی

ن چ ربطی داره
میوه زیاد بخوری هیچوقت نمیگیری

چه ربطی داره

نه
من سر بچه اولم نگرفتم بعد زایمان هم نگرفتم
بستگی به خورد و خوراکت داره

سوال های مرتبط