منيزيوم بخور نه قبلش نه بعدش يبوست نميگيري
نه گلم کلا تو بارداری بخصوص ماه اخر امکان داره یبوست بگیری مگر اینکه صد در صد حواست ب تغذیه و ملینها باشه
بعد از زایمانم همه میگیرن بخصوص سزارین چون رحم بالا پایین میشه و دست کاری میشه و مواد بی حسی یا بیهوشی تو روده زیاد میمونه
برای طبیعی هم بخاطر استرس و فشاری ک بهت میاد خواه نا خواه میگیری ولی با مراقبت و ملین میتونی برطرفش کنی
ن چ ربطی داره
میوه زیاد بخوری هیچوقت نمیگیری
چه ربطی داره
نه
من سر بچه اولم نگرفتم بعد زایمان هم نگرفتم
بستگی به خورد و خوراکت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.