۴ پاسخ

اذیتی نداره منم به روش بخیه ختنه کردم فقط به موقع پماد باند میزاشتم و پوشک یک سایز بزرگتر میبستم زمان می‌بره تا بخیه جوش بخوره و بیافته بعد سه روز حمومش کن

شنیدم پوشکشو باید سایز بزرگ بزاری ک هی نخوره ب بدنش و پوشکشم نیاز نیست دم ب دیقه عوض کنی میگن ادرارشون باعث میشه زودتر خوب بشن روزا اول 😬😬

من هنوز نکردم همین روزا میبرم ب روش بخیه 😢😢😢

مبارک باشه عزیزم ❤️❤️

سوال های مرتبط