اذیتی نداره منم به روش بخیه ختنه کردم فقط به موقع پماد باند میزاشتم و پوشک یک سایز بزرگتر میبستم زمان میبره تا بخیه جوش بخوره و بیافته بعد سه روز حمومش کن
شنیدم پوشکشو باید سایز بزرگ بزاری ک هی نخوره ب بدنش و پوشکشم نیاز نیست دم ب دیقه عوض کنی میگن ادرارشون باعث میشه زودتر خوب بشن روزا اول 😬😬
من هنوز نکردم همین روزا میبرم ب روش بخیه 😢😢😢
مبارک باشه عزیزم ❤️❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.