۱۳ پاسخ

خدایا شکرت برااین نازار

من سه وعده میدم صبا سرلاک حریره بادوم میدم ظهر و شبم سوپ یا فرنی چیزی میدم قشنگ چند روزه شروع کردم کمکی بچم جون گرفته تپل تر شده

چندقاشق سرلاک میدی بش

سوپ هم بده یه وعده شو،من صبا سرلاک یا فرنی میدم،ناهار و شام هم سوپ میدم

ای خدا چقدر نازههههه اسپند دود کن براش خداحفظش کنه ماشللاااا

سرلاک چی میدی وزنش چقدبچت

عزیزم درخواست میدی

عکس بچه نزار لطفا♥️

سرلاک چ طعمی خریدین؟؟
من فرنی و پوره بهش میدم وقتی غدا میخوریم میارمش سر سفره یکم غذا سر سفره هم میل میکنه الحمدلله دوس داشته

چشای خودشه یا فیلتره؟؟

نقاشی خدا

فرنی سوپ اوتمیل و ....
میدادم بعدش دیگه نخورد انگار سیر شد
الان یه ماهی میشه غذای سفره میده خییییلی خوشش میاد و خیلی خوب میخوره
ولی خب بدون ادویه اینا

ماشالله 🧿😍

سوال های مرتبط