۵ پاسخ

برای سن شما روزی ی وعده کافیه

من ۳ وعده میدم
از اول قاشقی ندادم
هرچقدر دلش خواست بخوره دادم بهس.مشکلی ام‌نخورد

از کی شروع کردی من الان ۳ روزه شروع کردم روزی یه وعده اونم کم میدم

مگه سرلاک برای بالای ۶ماه نیس؟

سنش کمه
خوبه دیگه.الان هدف فقط اشنایی باغذا و طعم‌جدیده

سوال های مرتبط