۷ پاسخ

برا من هر یک و ساعت و نیم یه بار شصتا میخوره خودم شیر خیلی کمه در حد قطره اما بازم میدم بهش اگ بعد خوردن شیرخشک خوابش نبرد شیر خودم میدم بخوابه

عزیزم چند تا آپتامیل pdf براش بگیر بهش بده ببین چجوری وزنش میره بالا

دخترم هر چهارساعت ۹۰تا اگع بینش هم بیدار بشه بازم شیر میخاد

دقیقا شبیه پسر من شیر میخوره پسر منم ۲۵۰۰ بود بدنیا اومد الان ۳۵۰۰

پسر من ۲ ماه و ۹ روزشه، هر ۲ ساعت ۶۰ تا میخوره.ولی وزنش متفاوته. نوزادا به نسبت شرایط خودشون متفاوت هستن. بهتره با دکترش مشورت کنین. چون مهم وزن گیری مناسب هست.

بنظرم کمه برا این سن
وزن گیریش خوبه ؟؟

پسر منم دوسه ماهگیش هر ۲ ساعت ۶۰ میخورد

سوال های مرتبط