خوبه ولی انگار تمیز نزده
مبارکه سلیقه من نیس
خیلی نازه ک 😍
خوبه ولی کاش همه رو ی رنگ میزدی
چرا قشنگه
قشنگه تنوعه دیگه
سلام عزیزم ببخشیدازت یک سوالی دارم تایپیک های قبلتو دیدم راجب عمل لابی پلاستی نوشته بودی چندماه پیش که میخای بری میشع از تجربه ات بهم بگی من فردا میخام برم استرس دارم
خوبه ولی دگ اونجا نرو انگار ی ادم تازه کار زده چون ناخن کارم خودم میگم
رنگش خوبه کارش خوب نیس یکم
رنگش قشنگه فق تمیز نزده
قشنگه تنوعه دیگه ولی انگار تمیز نزده
خوبه
قشنگه منم اهمین رنگی زدح
برامنم ریده منتظرم فقط ترمیمش کنم
قشنگه تنوعه دیگه
چشم رو هم بزاری وقت ترمیم ناخونت میشه اونوقت رنگش رو عوض کن برای تنوع خوبه سخت نگیر
مبارک باشع ولی این رنگ سلیقه من نیست
رنگش قشنگه بنظرم .به نسبت خیلی عکسا که مامانا گذاشتن کارشم خوبه.
الان بری رنگ لاکو می تونه عوض کنه ولی پوله لاک ژلو می گیره
خوشگله که خوبه
چقدر زده واست؟
سفیده خوشگله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.