۷ پاسخ

اصلابه سندروم فکر نکن
دنبالشم نگرد
تاپیکی هم دیدی ازش رد شو

من یه مدت ترسشو داشتم
کارم به سلفری کشید
و یه ماه جون به لب شدن

تو ازمایش انتی چون ۳۰ درصد خود ازمایشه احتمال خطا داره
ممکنه عدد فری بتا پاپا یا انتی خارج از محدوده نرمال باشه
ک مبفرستن ازمایش سلفری دی ان ای بدی
ک ببینن ژن های بچه سالمع
عقب مونده ذهنی چیزی هست یا نه
ک برای ۹۰ درصد افراد بچه سالمع و مسئله ای نیست
و به دلیل حساسیت دستگاه ها الکی ریسک میزنه

نگران این چیزا الکی پلکی نباش

تو آزمایش nt جنسیت معلوم میشه ؟

عزیزم چیزی نیس همه میرن
اگه اطرافیانت خانواده درجه یکو دو کسی نی که سندروم داشته باشه نگران نباش
درصدش خیلی خیلی پایینه
بیخودی استرس میگیری
هفته ۱۲ وقتی رفتی سونو ان تی با جواب سونو میری ازمایشگاه ازمایش خون میگیرن

براچی استرس بیخود میگیری برات سمه
مگه رفتی دکتر بهت حرفی زده

درصدش خیلی کمه استرس نداره عزیزم سونو وازمایش ان تی واسه همینه بهتره۱۲هفته و یک دو روز بری

آزمایش ان تی واسه تشخیص سندروم دان از هفته ۱۲ میرن

کسایی که انتی بدن و عدد انتی بالا باشه باید سلفری بدن

سوال های مرتبط