۲۹ پاسخ

روزای اول واقعااا فاجعه بوووود

برای منم دو ماه اول خیلی سخت بود کولیک داشت همش درد میکشید بچم 🥺🥺
از طرفی هم خیلی کوچولو بود اصلا نمیتونستم درست پوشکش کنم لباس تنش کنم قلقش دستم نبود🫠❤️‍🩹

برای من برعکس اول راحت تر بود

دقیقااااا سه تا چهار ماه اول مزردم مخصوصا ک باش هم بغلش نمی‌گرفت تنهای تنها بودم

واای از ماه دوم تا ۶ماهگی کولیک شدیید داشت نگم برااااا

دو سه ماه اول خیلی سخت بود واقعا🥲
الان شیطونیشون بیشتره ولی خب خداروشکر مستقل تر شدن

درست فک کردی 😅 یادم میافته اون بی خوابیا پریشونیا موهام سیخ میشه

راحت ترمیشه بالاترمیایم ولی خب مشکلات عوض میشه دیگه
ازالان فعالیت زیاد میشه خوردن یادش میره و لاغرمیشن

اره بخدا منم میگم بزرگتر میشه راحتره برام تا بچه بود

منم همینجوری فکر میکنم

هرچی بزرگتر بشن آدم راحت تر میشه

آره واقعنم همینه
پسر من تا ۴ ماهگی کولیک داشت و رفلاکسش تا ۷ماهگی طول کشید خواب هم نداشت
پیرم رو درآورد ولی الان تنها مشکلش خوابشه نسبتا راحت تره

هرچی بزرگتر میشن بدتره

منی ک بچه ۶سالم خون میکنه تو دلم ولی این کوچیکه اذیتم نمیکنه،نمیذاره دو دقیقه راحت بخوابم😫😫

وای آره الان عالیه من که عاشق این دورانشم

اره دقیقا یکسالگی به بعد خیلی راحت تره.چون خودش مستقل میشه.قبل یکسالگی که پیر شدم من😁

دقیقا درسته

ن من برعکس فک میکنم

منم هی مرحله ای سخت و اسون میشه یرام

دقیقا بعد یکسالگی یکم زحمت دخترم کم شده چون راه میره خودش میگرده خونه زیاد به من احتیاج نداره

نه منم همین حسو دارم

نه واقعا درست فکر میکنی نوزاد بود چندماه اول مامانم پیشم بود اما خیلی سخت گذشت ولی الان خیلی بهتره با اینکه همش میچسبه بهم

نه منم همین طور

برای من از ماه دوم بارداری تا سه ماهگیش فوقالعاده سخت بود

اون اولا که هیچی منک تو کما بودم😩

اره دقیقا
درسته الان شیطون شدن ولی مستقل تر شدن بهتره ادم ب کاراش میرسه

واااای دوماه اول داااااغون

برای منم همینطوره ،با اینکه بچه م الان خیلی بد سده واذیت میکنه ولی بازم ترجیح میدم به دوران نوزادی

۲ماه اول خیلی سخت بود خیلییی

سوال های مرتبط