۵ پاسخ

کجایی عزیزم خبری ازت نیست حال خودت و نینی خوبه

منم تا 40 خونه‌ی مامانم اینا بودم
همش بچم دست اونا بود
بغل مامان بابام خواهرم
اصلا نمیدادن دستم
تا 40 روز ک اونجا بودم شب ها میبردن پیش خودشون خواب میکردن
الانم ک اومدم خونه‌ی خودم
تا بچم گریه میکنه
مامان بابام ازم میگیرن

مگه میشه بچه بوی مادر و صدای قلبش براش آرامش داره حتما همش دادی بغل مادرشوهرم عادت کرده

سعی کن قلقش پیدا کنی که چطور آرومش کنی ،ببین مادر شوهرت چطوری این کارو میکنه یا گریه به چه دلیله

خب اون قلقشو بلده یه مدت خودت به عهده بگیر همه چیشو اتفاقا بچه با بوی نادر اروم میشه

سوال های مرتبط