۴ پاسخ

چقد با مادرشوهراتون صمیمین که سه شب زنگش می‌زنید
فقط منم که همه زحمتا خودم و بچمو به مامان خودم میدم🥸

بعضی آدما اینجورین که بقیه از انرژیشون استفاده میکنن و آرام بخش بقیه ان معمولا خودشون آدمای آرومی نیستن اکثرا عجولو استرسی ان
پسر منم بغل خواهرم اینجوری آروم میشه

بچه منم با مامانم خیلی آروم میشه.تجربه دارن و هول نمیشن ما زود استرس میگیریم شاید بچه متوجه میشه

شانست دخترررر😂😂

سوال های مرتبط