۱۴ پاسخ

عزیزم شما بار اولته اونایی هم که بغل میگیرن در لحظه ازوم میشه بعدش از بغل خودت جم‌ نمیخوره و اینکه بچه ها کلا از لباس عوض کردن متنفرن من یه لباسی که میخواستم عوض کنم ۱۰۰بار دخترمو بغل میگرفتم و اروم میکردم باز شروع میکرد

عزیرم اعتماد به نفس داشته باش بلاخره یاد میگیری خودت کاراشو انجام بده کسی هم حرف زد اجازه نده

عزیزم بچه ها کلا لباس تن کردن و حموم اینا دوس ندارن یا 6.7ماهگی اینجوریه
خیلیم مادر خوبی هستی اینجوری نگو روحیتو خراب نکن
یکم باهاش آروم تر باش زیاد عجله نکن

ببخشید مگه همه از تو شکم مامانشون بلد بودن بچه بزرگ کنن و به بهترین نحو لباس تنش کنن و کاراشو انجام بدن ؟ نیاز به زمان داری یکم صبر داشته باش جانم منم بلد نیستم بچه منم اذیت میشه دست از سر خودت بردار عزیز دلم واسه این چیزا هم گریه نکن که بهونه دست شوهره بیوفته و زبونش دراز بشه با خوندن و قربون صدقه عوض کن اگرم بهت چیزی گفت بگو یاد میگیرم آسه آسه

عزیزدلم بیشتر بچها از لباس تن کردن متنفرن چون یهو جاییو نمیبیننو احساس نفس تنگی میکنن میترسن برای همین گریه میکنن اصلا خودتا ناراحت نکن تو مادر خیلی خوبی هستی فقط حتما میخای لباس تنش کنی یقه لباسشو با دستت اول بکش باز کن بعد سرشو وارد کن مستقیم نزار رو سرش یقه لباس‌و و بکش پایین بیشتر اذیت میشه

بغلش کن باهاش حرف بزن نوازشش کن
ارتباط پوستی برقرار کن یعنی صورتشو به صورتت بچسبون. دستهاشو تو دستت بگیر
براش حرف بزن
بچه ها خیلی حس های قوی دارن
اینطوری خودت هم زودتر باهاش ارتباط میگیری

عزیزم منم زایمان کردم اومدم خونه مامانم بچم عادت کرد ب مامانم پیشم اروم نمیشد متوجه شدم بچمو بردم رفتم خونه خودم کاراشو میکردم ب خودمم عادت کرد
هرچی بزرگتر میشه بیشتر متوجه میشه مامانش کیه
لباس پوشیدنم ک‌همه بچه ها گریه میکنن عادیه

عزیزم منم یادمه لباس تنش میکردم گریه میکرد منم گریه میکردم یا همش به همسرم میگفتم من مامان خوبی نیستم بلد نیستم آرومش کنم اما الان فقط با عشق به من نگاه میکنه تو بغل من یجور دیگه است، صبور باش قراره کلی خوش بگذره بهتون

عزیزم هورمونات بهم ریخته همه ی ما این روزارو گذروندیم. اما اگه اطرافیانت بلد نیستن بهت ارامش بدن و حالتو بدتر میکنن لطفا جلوشون خودتو سرزنش نکن
بعدشم مگه تا الان چندتا بچه بزرگ کردی که تجربه داشته باشی کم کم یاد میگیری اصلا به خودت سخت نگیر هرچقدر حال خودت خوب باشه حال کوچولوت هم خوبه

هی خواهر منم هنوز نمیتونم لباس تن دیانا کنم😂بچه ازبس گریه می‌کنه کبود میشه ولی چاره‌ای نیست.بعدم مگه الان چیزی متوجه میشه ک تو بغل بقیه آروم بشه تو بغل مادرش ن؟دختر خوب بچه کولیک داره برای همینه ک بی‌قراره شاید تو بغل اونایی ک می‌ره و آروم میشه پوزیشن بغل گرفتنشون باتو فرق داره و کوچولوت آروم میشه.

یعنی چی سرش درد میگیره چرا درد میگیره
اگه گریه می‌کنه بخاطر درد نیست همه بچها اسنطورن دوس ندارن باهاشون ور بری لباس عوض کنی

سلام برا منم همین بود از چهله که بگذره آروم میشه برات می‌خنده و دوست داره بغلت باشه

عزیزم همین ک آنقدر حساسی یعنی مادر خوبی هسی استرس از خودت. دور کن

چرا میشی مادر بد؟؟ خیلیم‌خوبی
نیاز به زمان داری
بغل توام ارومه تلقین نکن بخودت

سوال های مرتبط