سلام خانوما گرفتن ماما همراه ضروریه

۴ پاسخ

اگه زایمان اولته بگیری بهتره
من اولی که نگرفتم
دومی هم کلا تو بیمارستان ۱ساعت بودم که زایمان کردم

یعنی میگید اذیت نمیشم بدون ماما همراه؟
ماما همراه فقط ورزش بهت میگه؟
چیکار میکنه کنارت

ضروری ک نیست ولی بگیری خیلی خوبه

نه عزیزم اختیاری هست.

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو هفته چهلم بارداری
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی