سلام سرما خوردم 😢چکار کنم یکم بهتر شم‌

۴ پاسخ

من با شربت عسل زنجبیل خوب شدم
یه قاشق چایخوری زنجبیل و به قاشق عسل و یه لیوان آب در حال جوش ده دقیقه زمان و بعد میل کنید
البته تو بینی هم مدام شست و شو میدادم
خوابیدنه قطره بینی میزدم تا بره تو گلوم کلا شست و شوی عمیق

سلام منکه فقط عسل با لیمو ترش تازه و آب‌جوش میخوردم خوب شدم

عزیزم ابمیوه زیاد بخور چایی ابلیمو عسل لباس زیاد بپوش عرق کنی

برو دكتر تا بدتر نشدي

سوال های مرتبط