من با شربت عسل زنجبیل خوب شدم
یه قاشق چایخوری زنجبیل و به قاشق عسل و یه لیوان آب در حال جوش ده دقیقه زمان و بعد میل کنید
البته تو بینی هم مدام شست و شو میدادم
خوابیدنه قطره بینی میزدم تا بره تو گلوم کلا شست و شوی عمیق
سلام منکه فقط عسل با لیمو ترش تازه و آبجوش میخوردم خوب شدم
عزیزم ابمیوه زیاد بخور چایی ابلیمو عسل لباس زیاد بپوش عرق کنی
برو دكتر تا بدتر نشدي
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.