سرما خوردم چی میتونم بخورم با این وضعیت ک بهتر شم ؟؟؟

۴ پاسخ

دیفن و آب نمک قرقره کن

فقط خودتو ببند مایعات

من سرما خوردم رفتم دکتر گفت دیفن هیدرامین
و استامینوفن ساده تو بار داری مجازه

ببین اب خیلی بخور عزیز دلم
مرکبات اگ میتونی بخور
صبح ناشتا اگ دیابت نداری اب ولرم ک عسل و ابلیمو بخور

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری