کی گفته تنبل میشن یا ضرر داره!؟همش الکیه،من بچه اولمو از یکسالگی گذاشتم سه سالگی انگلیسی یاد گرفت،بعدش پویا شبکه خودمونو پلی کردم چهار سالگی فارسیشونو یاد گرفت و تو سن پنج سالگی نوشتن و خواندن فارسی را یاد گرفت الان ۶سالشه هم انگلیسیرو میخونه هم فارسی دوست داره چینیم یاد بگیره و بماند قرآن و زبان محلی خودمونم یاد گرفته...
قطعا برای بچه دومم همینو اجرا میکنم
بنظر من از یسالگی بذارین ببینه ولی فاصله رو رعایت کنین
میگن تلوزیون باعث پیش فعالی و پرخاش بچه میشه
نزارید تا دوسالگی ممنوعه
ببین متوجه که نمیشه ولی شبکه پویا چون هم انیمیشنه و رنگی رنگیه به رنگا نگاه میکنه
زير دوسال تيوى ممنوعه
نميذاره مغز كودك فعال و خلاق بشه
بچه تنبل بار مياد
تا دوسالگی گوشی و تلویزیون ضرر داره براش
اگه منظورت تلویزیونه زیر دوسال ممنوعه
تلویزیون تا سه سالگی ممنوعه
میگن تا دوسالگی تی وی نبینه بیتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.