۹ پاسخ

کی گفته تنبل میشن یا ضرر داره!؟همش الکیه،من بچه اولمو از یک‌سالگی گذاشتم سه سالگی انگلیسی یاد گرفت،بعدش پویا شبکه خودمونو پلی کردم چهار سالگی فارسیشونو یاد گرفت و تو سن پنج سالگی نوشتن و خواندن فارسی را یاد گرفت الان ۶سالشه هم انگلیسیرو میخونه هم فارسی دوست داره چینیم یاد بگیره و بماند قرآن و زبان محلی خودمونم یاد گرفته...
قطعا برای بچه دومم همینو اجرا میکنم
بنظر من از یسالگی بذارین ببینه ولی فاصله رو رعایت کنین

میگن تلوزیون باعث پیش فعالی و پرخاش بچه میشه

نزارید تا دوسالگی ممنوعه

ببین متوجه که نمیشه ولی شبکه پویا چون هم انیمیشنه و رنگی رنگیه به رنگا نگاه میکنه

زير دوسال تيوى ممنوعه
نميذاره مغز كودك فعال و خلاق بشه
بچه تنبل بار مياد

تا دوسالگی گوشی و تلویزیون ضرر داره براش

اگه منظورت تلویزیونه زیر دوسال ممنوعه

تلویزیون تا سه سالگی ممنوعه

‌میگن تا دوسالگی تی وی نبینه بیتره

سوال های مرتبط

مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی