براش پیشبند نخی ببند که هربار لباس عوض نکنی
بعد شیر خوردن بزار پنج دیقه دراز کشیده بمونه
بعدش بغلش بگیر سرشو بزار رو شونت بزن پشتش اروغشو بگیر
پسر من دو دیقه نشده اروغ میزنه
بچه یکی از فامیلمون همنجوریه این تا نه ماه هست البته بعد شش ماه بهتر میشه
چله اش رد بشه بهتر میشه
رفلاکس داره فاموتیدینم بدی بهترمیش منم مث شما بود شرایطم
واییییییییییی منم دقیقا
اینقدر هم سخت آروغ میزنه که خدا میدونه
به محض اینکه میزارمش فورا شیر بالا میاره
نمیدونم رفلاکس هست یا واقعا شیرم مشکل داره یا از اینه که شیر خیلییییی زیاد میخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.