۶ پاسخ

من نمیشمارم دکترم گفت بعد غذا خوردن به پهلو چپ بخواب ۳ تا حرکت بکنه اوکیه

نی نی من تا حالا نخوابیده بفهمه خواب یعنی چی🤣🤣

میتونم بگم اصلا خواب نداره✋🏻😩

نی نی من ماشاالله هر دقیقه بیداره محکم هم تکون میخوره

همش درحال بوکس بازیه مامانشو کیسه بوکس فرض کرده 🥹😅

نی نی من که خداروشکر همش درحال وول خوردنه

سوال های مرتبط

مامان نيكان مامان نيكان روزهای ابتدایی تولد
مامان بهار و آرمان مامان بهار و آرمان ۷ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 روزهای ابتدایی تولد