بیشتر تکون خوردنه تا لگد جا به جا میشه بیشتر.حرکاتش کلا کمتر از قبل شده همش خودش و یه طرف سفت میکنه شکمم قلمبه میشه
والا خواهر من تقریبا چند روزه حرکاتش اهسته تر شده ولی قبلتر مدام درحال تکون خوردن وخودشو سفت کردن بود
لگد نداره از من فقط هعی جا به جا میشه
من اصن نمیشمرم
همین که حرکت داره کافیه
نی نی من دائما در حال تلاشه😅
خیلی عجوله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.