هرچی یواش تر تزریق بشه سوزشش کمتره
نه درد زیاد نداره سوزش کم اولش هس
من امروز ب بازوم زدم خیلی کبود شد و جاش سفت شد،دور نافم هم همش کبوده
اولا شکم بعد ب ران و بازو
من خودم میزنم خیلی یواش مواد تزریق میکنم دردش خیلی کمتره
این آمپول رو میشه کجاها زد؟؟ اگر تمام بارداری تو شکم بزنیم خطره؟
کلا فکر کنم سوزشش هست
بستگی ب زدن داره من خودم میزنم بعضی اوقات زیاد دردش میسوزه چون زیرپوستی
نه درد نداره فقط یکم میسوزه که اونم کم کم عادی میشه
یخورده میسوزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.