۱۰ پاسخ

آره همون ساده
حالت جارو نپتون کشیدن که چهاردست و پا باشی روی زمین هم خوبه
اردکی روی زمین هم برو

به نظرم با آسانسور بری بالا با پله بیای پایین🤣

میتونی ب بغل بری ولی من مستقیم می‌رفتم وسه طبقه میرفتم بالا ومیومدم پایین مثلا درروز سی بار دهتاصب دهتاظهردهتا عصریاشب

من میترسم برم باعث بشه زود زایمان کنم

به بغل باید بالا برید نه از روبرو که تو حالت عادی میرید

ببین باید به نیم رخ بشی بری بالا

نه مدل خاصی داره

اگ دوتا دوتا پله بری بهتره

نمیدونم ولی کامنت میذارم که بیام کامنت بقیه رو بخونمو بفهمم 😁✋🏻

دقیقا سوالم منم هست

سوال های مرتبط