۶ پاسخ

ایشالا به درد شما هم بخوره کمی آب و کمی عرق نعنا ی کوچولو هم نبات بریز تو ظرف بزار رو گاز ی جوش بزنه از صافی رد کن بده بهش عایه

یکی از مامان ها به من پیشنهادی داد که خیلی خوب بود آب رو آتیش

منم کولیکز و گریپ میکسچر میدم همه مث همه احساس میکنم تا دورش تموم شه🚶🏻‍♀️

قطره دایمتیکون اگه میتونی پیدا کنی اونم خوبه

بایدتحمل کنی
همینارو مرتب بده
داروی جدیدی نده
خوراک خودتورعایت کن
بعداز۴۰ روز خوب میشن

اینفکول
ساب سیمپلکس فایزر

سوال های مرتبط