۶ پاسخ

سلام عزیزم خوبی جوجوت خوبه
آخه عزیزم خیلی بده اینجوری 🥺
ماشالله دختر من تن نمیده همش میخواد بخوره
😊

من دارم با همین موضوع کالنجار میرم ،پسرم من رفلاکس داره تو بیداری اصلا شیر نمیخوره،تو خواب هم ۹۰تا به زور ،کمکی هم شروع کردم ،ولی هرکی بغلش میکنه میگه خیلی سبک هست ،تازه رفته تویه هفت ماه ،هفت کیلو هست🥲🥲🥲

اشکال نداره بابا
شاید اونم میلش نکشه،
بالاخره اونم ادمیزاد

کمکی شروع کن

آخ که خیلی حرص دراره

مارو میکشن آخرش باورت میشه که از صبح تا الان شاید ۳ بار ادرار کرده چون نمیخوره همشم لکه نارنجی داره توپوشکش

سوال های مرتبط