۷ پاسخ

چراالان نمیزنی تا13خوبه خوب میشه
اگ خودش مریض سرماخورده نباشه بهداشت قبول نمیکنه

روز اول هر ۴ ساعت قطره استامینفون پاراکید
روز دوم هر ۶ ساعت قطره استامینفون بده
روز سوم در صورت داشتن تب هر ۸ ساعت یده
۲۴ ساعت اول کمپرس سرد. حوله سرد بزار خیس و نمدار نباشه ..حوله خشک و سرد
۲۴ ساعت دوم حوله گرم

خوب عزیزم امروز هیچی انشالله شنبه برو واکسن بزن ...روز آدل و دوم درگیر هستی روز سوم خوب خوب میشه فقط سختیش ۴۸ ساعت اول هست

عزیزم اگر بچه مشکلی نداره سرمانخورده
واکسن بزن راحت میشی خواهر منم رور چهارشنبه واکسن دوماهگی بچه اش زد...
دیگه اینجوری ۱۳ فروردین راحتی

برو بزن بابا کل پروسه ش ۲۴ ساعته دیگه اوکی میشه بچه

بیشتر از یه هفته بگذره فک کنم نامه پزشکی بخوان

من از واکسن دخترم ۲۸ روز گذشت که زدم چون سرماخورده بود اگه بچه مشکلی چیزی نداره بزن راحت میشی

سوال های مرتبط