یجور مخدره ولی آقایون ایرانی ب نام تاخیری میخورن
مخدر
اعتیادآور شدییید
آقایون ایرانی اشتباهی بجای تاخیری میخورن!
بعضیاهم معتادش شدن ولی نمیخان قبول کنن میگن برا رابطه میخورم!
قرصی که اعتیاد داره یه جور مخدره البته برای تسکین درد و ارامبخش هم استفاده میشه فک کنم
بعضیا برای تسکین درد میخورن اوناییکه کارشون سنگینه..
بستگی به مقدار مصرف داره ولی در کل مسکن خیلی قویه اگه دکتر تجویز نکرده باشه طرف بهش اعتیاد داره
برا دیر آبش. بیاد میخورن. ولی اعتیاد آوره
ارامبخش ایناس ولی یع نوع مواد مخدرع اعتیاد بدی داره
معتاده برا ترک میخورن
محتاد ها میخورن
برای معتاداس
بزن ذرهبیین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.