سلام خانوما درد پریدی تو بارداری طبیعی هست؟

۶ پاسخ

تا ۳ماهه طبیعیه میاد و میره هی دردش

اره طبیعیه منم کم و بیش دارم

اره منم اوایل هی حس میکردم باردار نیستم و الاناس که پریود بشم

سلام خانما من دو سه ماه سیکلام ،۲۹,۲۸,۲۷روزه هست ، اسفند ۸م شدم، اصلا علایم پریودی ندارم بنظرتون امکان بارداری هست ،با موروفولوژی یک درصد.

اره فک کنم طبیعیه

سلام احتمال هماتوم هست یک سونو گرافی برو

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرن و آروان مامان آرن و آروان هفته بیست‌وسوم بارداری