تا ۳ماهه طبیعیه میاد و میره هی دردش
اره طبیعیه منم کم و بیش دارم
اره منم اوایل هی حس میکردم باردار نیستم و الاناس که پریود بشم
سلام خانما من دو سه ماه سیکلام ،۲۹,۲۸,۲۷روزه هست ، اسفند ۸م شدم، اصلا علایم پریودی ندارم بنظرتون امکان بارداری هست ،با موروفولوژی یک درصد.
اره فک کنم طبیعیه
سلام احتمال هماتوم هست یک سونو گرافی برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.