من ۷ هفته هست بار دارم ولی درد پریدی وه درد پا دارم دلیل چیست

۵ پاسخ

این دردا طبیعی هس منم تا هفته 9 این علائم رو داشتم

کاملا طبیعیه

طبیعیه

طبیعیه عزیزم من الان رفتم نه هفته هنوزم همینم،حالت طبیعی بدنته داری تغییر هورمون میدی ، رحم کمی بزرگتر میشه و … درازکشیدی پاهاتو یکم بده بالا رو بالشتی چیزی بزار،یهویی پانشدی ازجات و … اکیه نگران نباش

میگن طبیعی هست
منم نفهمیدم
من تیرکشیدن زیر شکمم خیلی دارم

سوال های مرتبط

مامان فرزانه مامان فرزانه ۱ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری