۸ پاسخ

شکرخدا اگه هم کیسه پاره شه مشکلی نیست موقع زایمانه

آره زیاده عزیزم

خیلی زیاده حتما به دکتر اطلاع بده

بادکترت مشورت کن بالاس

زیاده ، ولی نگران نباش نهایت پاره هم بشه موقع زایمانته دیگه

آره عزیزم دکتر نشون دادی؟ کی هست زایمانت؟

اره عزیزم زیاده احتمال پارگی کیسه آب هم داری

چقد زیاده

سوال های مرتبط

مامان احسان و حسین مامان احسان و حسین ۱۲ ماهگی
مامان رادوین و رایمن مامان رادوین و رایمن ۱۱ ماهگی
مامان حبه قند 🍬 مامان حبه قند 🍬 ۸ ماهگی
مامان اسرا
🥹✨🥹✨ مامان اسرا 🥹✨🥹✨ ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد