۶ پاسخ

عزیزم ریزش مو به خاطر رژیم که میگیری حتما ویتامین اینا باید بخوری

من از وقتی مولتی ویتامین رو خوب و مرتب میخورم خیییلی کم شده
ویتامین دی هزار هم جدا میخورم

قرص فیتو
قرص پریورین
هردو عالین فقط فیتو یکم گرونتره

چکاب دادی؟؟من ذخیره اهنم کم بود گروه ویتامین ب زنیک منیزیوم فولات ذخیره اهن فولیک اسید بیوتین cbcویتامین د۳ ایناروازمایش دادم

روغن سیاهدانه و بادام تلخ بخر ، دو ساعت قبل حمام بزن به ریشه ی مو و ماساژ بده و بعد از دو ساعت برو حمام ، دو شب یکبار بزن

دکتر بهم آمپول داد ۶ هفته باید دوتا بزنم

سوال های مرتبط

مامان سیدهامین مامان سیدهامین ۱ سالگی
مامان دلانا خانوم💕 مامان دلانا خانوم💕 ۱۶ ماهگی
مامان فنچ من مامان فنچ من ۱۷ ماهگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان آرتا👶🏻 مامان آرتا👶🏻 ۱۶ ماهگی
مامان آمینِ دعاهام مامان آمینِ دعاهام ۱۷ ماهگی
مامان پناه💫 مامان پناه💫 ۱۶ ماهگی