تا وقتی کامل بشینه درسته بقیه اشتباهه
من الان ک خواب باشه اروعشو نمیگیرم میدونم ک نمیزنه ولی بیدار باشه چرا
😂😂 تا هروقت بتونه بشینه
سلام عزیزم تا وقتی که غذای کمکی بخوره
تا چهار ماهگی بعد دیگه خود نوزاد اوکی میشه البته اگه کولیک و رفلاکس نداشته باشه 😊👍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.