۵ پاسخ

تا وقتی کامل بشینه درسته بقیه اشتباهه

من الان ک خواب باشه اروعشو نمیگیرم میدونم ک نمیزنه ولی بیدار باشه چرا

😂😂 تا هروقت بتونه بشینه

سلام عزیزم تا وقتی که غذای کمکی بخوره

تا چهار ماهگی بعد دیگه خود نوزاد اوکی میشه البته اگه کولیک و رفلاکس نداشته باشه 😊👍

سوال های مرتبط

مامان زینب💋💋💋 مامان زینب💋💋💋 ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی
مامان نورا✨ مامان نورا✨ ۱۲ ماهگی
مامان راسان مامان راسان ۱۰ ماهگی
مامان مانیار🥹🩵 مامان مانیار🥹🩵 ۱۱ ماهگی