۶ پاسخ

همون همینیم قوی باش.
تو دیگ ی مادری

وای منم پی ام اسم میخوام خودمو خفه کنم😀

خانوما مظلوم ترینن

لعنت به پریودی

اونای که اسمشون بنفشه س خوشکلن

بابا قشنگ

سوال های مرتبط