۳ پاسخ

منممم از صب دارم زجه میزنم

هیوسین یا مفنامیک اسید بخور

اصلا به خودت سخت نگیر همیشه نباید همه چی مرتب باشه بزار بهم ریخته بمونه
اگه دیکنوفناک داری بخور اگرم شیافش داری بزار اب رو اتشه

سوال های مرتبط